Сучасне лазерне обладнання преміальної якості

Умови оформлення замовлення

1. Покупець самостійно оформлює замовлення на сайті або зробивши замовлення номером телефону, вказаним в розділі контактів.

2. Продавець має право відмовитися від передання замовлення Покупцеві у випадку, якщо відомості, вказані Покупцем під час оформлення замовлення, є неповними або викликають підозру щодо їх дійсності.

3. При оформленні замовлення на сайті Продавця Покупець зобов'язується надати наступну обов’язкову інформацію, необхідну Продавцю для виконання замовлення:

  • 1. прізвище, ім'я Покупця;
  • 2. адреса, за якою слід доставити Товар (якщо доставка до адреси Покупця);
  • 3. контактний телефон.
  • 4. реєстраційний номер облікової картки платника податків для фізичної особи, код ЄДРПОУ для юридичної особи або індивідуальний податковий номер фізичної-особи підприємця.
  • 5. Найменування, кількість, артикул, ціна обраного Покупцем Товару вказуються в кошику Покупця на сайті Продавця.
  • 6. Посилання на соціальні мережі в інтернеті.

4. Якщо будь-якої із Сторін договору необхідна додаткова інформація, він має право запросити її у іншій Стороні. У разі ненадання необхідної інформації Покупцем, Продавець не несе відповідальності за надання якісної послуги Покупцю при покупці Товару на сайті Продавця.

5. При оформленні замовлення через оператора Продавця Покупець зобов'язується надати інформацію, зазначену в п. 3.3 – 3.4. Договору.

6. Покупець несе відповідальність за достовірність наданої інформації при оформленні Замовлення.

7. Укладаючи Договір, тобто акцептуючи умови даної пропозиції (запропоновані умови придбання Товару), шляхом оформлення Замовлення, Покупець підтверджує наступне:

  • а) Покупець цілком і повністю ознайомлений, і згоден з умовами цієї пропозиції (оферти);
  • б) він дає дозвіл на збір, обробку та передачу персональних даних, дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього терміну дії Договору, а також протягом необмеженого терміну після закінчення його дії. Крім цього, укладенням договору Покупець підтверджує, що він повідомлений (без додаткового повідомлення) про права, встановлених Законом України "Про захист персональних даних", про цілі збору даних, а також про те, що його персональні дані передаються Продавцю з метою можливості виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для отримання рахунків, актів та інших документів. Покупець також погоджується з тим, що Продавець має право надавати доступ та передавати його персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень Покупця з метою виконання замовлення Покупця. Обсяг прав Покупця, як суб'єкта персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" йому відомий і зрозумілий. Правила, передача та доставка товару

Правила, передача та доставка товару

1. Вартість на Товари визначаються Продавцем самостійно та вказана на сайті Продавця. Вона може змінюватись та фіксується в день купівлі або внесення передоплати покупцем.

2. Вартість Товару, яка вказана на сайті Продавця не включає в себе вартість доставки Товару Покупцю. Вартість доставки Товару Покупець сплачує відповідно до діючих тарифів служб доставки (перевізників), сплачує повне пакування товару та вказує повну вартість апарату на поштовому відділенні.

3. Зобов'язання Покупця по оплаті Товару вважаються виконаними з моменту надходження Продавцю коштів на його рахунок.

4. При отриманні товару Покупець повинен у присутності представника служби доставки (перевізника) перевірити відповідність Товару якісним і кількісним характеристикам (найменування товару, кількість, комплектність, термін придатності).

5. Покупець або його представник під час приймання Товару підтверджує своїм підписом в товарному чеку /або в замовленні/ або в транспортній накладній на доставку товарів, що не має претензій до кількості товару, зовнішнім виглядом і комплектності товару.

6. Право власності та ризик випадкової втрати або пошкодження Товару переходить до Покупця або його Представника з моменту отримання Товару Покупцем в місті поставки Товару при самостійній доставки Товару від Продавця, чи під час передачі Продавцем товару службі доставки (перевізнику) обраної Покупцем.

7. Товар передається Продавцем Покупцеві тільки після сплати Покупцем повної вартості товару на розрахунковий рахунок або в касу Продавця.

8. Товар Покупцеві передається в офісі Продавця і Покупець зобов’язаний прибути для приймання товару у офіс Продавця.

9. Якщо покупець не може прибути у офіс Продавця для приймання Товару, то Товар може бути відправлений Продавцем Покупцеві службою доставки (кур’єрською, поштовою чи іншою) за проханням Покупця.

10. Продавець не несе відповідальності за якість транспортування Товару службою доставки і пошкодження Товару у процесі транспортування не буде розглядатися як гарантійний випадок.

11. Перехід права власності на Товар відбувається після його передачі Покупцеві на підставі підписаного Покупцем акту прийому-передачі Товару.

12. Покупець зобов’язаний підписати акт прийому-передачі Товару. Термін дії гарантійних зобов’язань починає рахуватися з дати підписання Покупцем акту прийому-передачі Товару.

13. Якщо Товар був направлений Покупцеві Продавцем за проханням Покупця службою доставки, то Покупець у строк два дні з моменту отримання Товару від служби доставки зобов’язаний підписати та надіслати акт прийому-передачі Товару Продавцеві рекомендованим листом. Якщо Покупець не підписав акт-прийому передачі і не відправив його на протязі двох днів Продавцю рекомендованим листом, то Сторони вважають, що Покупець отримав Товар належної якості.

14. Якщо покупець не підписав акт прийому-передачі Товару з якихось причин, а Товар був надісланий Покупцеві службою доставки на прохання Покупця, то Сторони домовились, що у такому випадку строк дії гарантії на Товар становить 14 (чотирнадцять) днів з дня фактичного отримання Товару Покупцем, що підтверджується документами про вручення Товару Покупцеві службою доставки.

15. Товар повинен бути упакований Продавцем таким чином, щоб виключити псування або знищення його на період до прийняття Товару Покупцем.

16. Заміна або повернення Товару належної якості від Покупця проводиться протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту його отримання.

17. Заміна Товару, його частин чи комплектуючих належної якості після строку, встановленого для випадків повернення Товару, не передбачена і можлива тільки за додаткову плату при наявності технічної можливості у Продавця

Гарантійні умови

1. Строк гарантії на Товар вказаний у гарантійному талоні на Товар, який видається Покупцю разом з актом прийому-передачі Товару.

2. Гарантія на Товар вважається дійсною тільки при пред'явленні Товару в оригінальній упаковці, разом з повністю і правильно заповненим гарантійним талоном (із зазначенням найменування обладнання, його серійного номера з трьома не розірваними наклейками позаду корпусу екрану, дати видачі, наявністю печатки, наявності Продавця і підпису Покупця про ознайомлення з умовами гарантії, та відмітками про своєчасно пройдене технічне обслуговування).

3. Продавець, або сервісний центр, який за угодою з Продавцем здійснює гарантійне обслуговування, залишає за собою право на відмову в гарантійному обслуговуванні Товару Покупцю, якщо:

  • - не пред’явлений гарантійний талон або у гарантійному талоні відсутній підпис Покупця;
  • - серійний номер на Товарі видалений, змінений або стертий;
  • - пошкоджені гарантійні маркери-пломби (3 штуки позаду корпусу апарату)
  • - використовувалися неоригінальні або неякісні витратні матеріали та охолоджуючі рідини, що призвело до виходу з ладу системи охолодження обладнання;
  • - не проводилося своєчасне технічне обслуговування у строки, визначені для Товару (1 раз на 6-8 місяців)
  • - під час гарантійного строку проводилися ремонти або технічне обслуговування поза межами сервісного центру Продавця або сервісного центру, який за угодою з Продавцем здійснює гарантійне обслуговування;
  • - під час гарантійного строку проводилась повна або часткова розбірка обладнання або його частин (насадок, маніпул, кабелів, шлангів, з’єднань, замків та іншого) не уповноваженими особами поза межами сервісного центру Продавця або сервісного центру, який за угодою з Продавцем здійснює гарантійне обслуговування;
  • - відсутня письмова заява Покупця з описом поламок і бажаних Покупцем об’ємів ремонту.

7. Сторони домовилися, що гарантійні зобов’язання Продавця стосовно Товару припиняються, якщо вихід Товару (обладнання) чи його частин з ладу відбувся у наслідок:

  • - порушення правил експлуатації та зберігання;
  • - роботи обладнання у непередбачених режимах;
  • - порушення методик виконання робіт (процедур) з обладнанням, що призвело до непередбаченого технічними умовами попадання речовин, що використовуються при роботі обладнання, до корпусу чи частин обладнання (наприклад, попадання карбонових часточок на сапфірове скло насадок через недотримання відстані від насадки до карбону призводить до виходу скла з ладу, що не є гарантійним випадком);
  • - роботи у запилених приміщеннях, що призвело до попадання у корпус обладнання чи до його частин надмірної кількості пилу;
  • - роботи у приміщеннях, у яких порушується оптимальний температурний режим, встановлений для роботи обладнання, через що виникає перегрівання чи переохолодження обладнання;
  • - невірного встановлення і підключення обладнання на території Покупця;
  • - суттєвого і постійного перевищення допустимої температури у системі охолодження під час роботи обладнання;
  • - падіння обладнання (або його комплектуючих) з чи без зовнішнього пошкодження корпусу та його частин, але з наявністю внутрішніх пошкоджень від падіння;
  • - попадання усередину корпусу сторонніх речовин та рідин, комах, сторонніх предметів;
  • - зберігання обладнання без виконання на ньому роботи з порушенням допустимого інтервалу температур при зберіганні чи зберігання обладнання без упаковки, що призвело до попадання усередину обладнання чи його частин пилу;
  • - виникнення зовнішніх і внутрішніх механічних ушкоджень (зам’ятих контактів, тріщин, слідів удару, сколів на кристалі, процесорі і т.п.), отриманих у разі неправильної експлуатації, установки або при транспортуванні Товару чи падінні Товару;
  • - виникнення ушкоджень, отриманих у результаті аварії, або від дії вогню, або дії вологи;
  • - внесення змін в конструкцію обладнання поза межами сервісного центру Продавця;
  • - невідповідності технічним стандартам і нормам живильних, телекомунікаційних, кабельних мереж, у тому числі – при застосуванні стабілізаторів та трансформаторів струму;
  • - відсутності елементів обов’язкової комплектації Товару.

8. Гарантія не діє у випадках, коли пошкодження чи несправність Товару сталися у наслідок пожежі, ураження блискавкою чи зумовлені іншими природними явищами, влучанням уламків ракет та інших бойових припасів при воєнному стані.

9. Технічне обслуговування обладнання під час гарантійного строку відбувається тільки у сервісному центрі компанії “LaserOn Medical”.

10. Доставка Товару на технічне обслуговування здійснюється за рахунок Покупця і включає в себе витрати на пересилку Товару (обладнання) службою доставки чи іншим способом та на додаткове пакування Товару, якщо таке необхідне. Якщо Покупець не сплачує витрати на перевезення Товару, то він самостійно доставляє Товар до сервісного центру Продавця та забирає його з сервісного центру.

11. По закінченню гарантійного терміну на обладнання, покупець має право звертатися та обслуговуватись надалі у сервісному центрі компанії “LaserOn”, але вже за оплату, згідно заявленим тарифам.

12. Перед відправкою Товару на технічне обслуговування, Покупець зобов’язаний повідомити та домовитись про технічне обслуговування у Продавця.

13. Сторони домовилися, що починаючи з другого технічного обслуговування згідно гарантійного талону Покупець сплачує рахунки за технічне обслуговування на умовах повної передплати робіт за тарифами сервісного центру.

14. Сторони домовилися, що якщо у процесі експлуатації Товар отримає пошкодження, які Покупець буде вважати гарантійним випадком, а Продавець з цим не буде погоджуватися та наведе обґрунтування, то Покупець згодиться з висновком Продавця. Якщо ж Покупець не погодиться з висновком Продавця, то Товар може бути переданий на експертизу до такого експерта, який має кваліфікацію і сертифікацію для проведення експертиз лазерного косметологічного обладнання.

15. Строки гарантії вказані на гарантійного талоні.

16. Виїзний ремонт обладнання не передбачений через неможливість проведення повної діагностики Товару на території Покупця. Але у певних випадках, коли об’єм робіт чи суть поломок встановлена точно, Продавець може надати послуги технічного обслуговування чи ремонту на території Покупця за договірну плату. При цьому Продавець не дає гарантій якості такого ремонту.

17. Строки гарантійного ремонту встановлюються від 1 (одного) до 28 (двадцяти восьми) робочих днів. Термін ремонту у кожному конкретному випадку визначається сервісним центром Продавця з урахуванням складності ремонту. Сервісний центр повідомляє про строк ремонту Покупця.

18. Якщо під час ремонту будуть виявлені такі пошкодження обладнання, які неможливо було виявити при початковому огляді обладнання під час прийому обладнання у ремонт, то Сторони домовилися, що сервісний центр має право подовжити строки ремонту.

Залишити заявку на консультацію

Ваші цілі - наша мета. Персональний підхід до ваших потреб.